onsdag 13 juli 2011

Lilleman hos mormor och morfar

Lilleman har varit hos mormor och morfar sedan i söndags kväll. Det har varit väldigt skönt med den avlastningen. Då har jag kunnat få vara ledsen och kunnat tänka på mig själv på ett helt annat sätt.

Nu är det dags för Lilleman att komma hem några dagar. Han var ledsen och saknade mamma och pappa igårkväll men det gick bra till slut och han kunde sova. Men jag tänkte att det kan bli jobbigt för honom om han är borta fler dagar i sträck och då kan det vara skönt för honom att han får komma hem en vända innan han ska till mormor och morfar igen.

Dagis är nämligen stängt och jag jobbar några dagar till. Inget avancerat, utan jag kan sköta det hela hemifrån. Mycket skönare för jag har inte lust att träffa folk och försöka vara social just nu.

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar