fredag 29 juli 2011

Bad i Valhalla

Igår åkte hela familjen plus faster F till Valhalla för att bada. Bara att hitta en vettig parkering tog det allt en bra stund. Sedan stack vi in och bytte om. Lilleman, storebror och pappa gick in hos herrarnas och jag och faster F in hos damernas.

Jag och F var klara först och stod och väntade på resten av gänget. När de till slut kom ut var det dags att bada :). Det visade sig dock att Lilleman var livrädd för vattnet. Han satt som fastklistrad vid mig och ville inte prova sin flytleksak i form av en bil eller något annat för den delen så fort vi var på djupare vatten. Det slutade med att jag gick runt och bar på Lilleman i mellanpoolen och bytte sedan till lilla poolen. Faster F höll oss sällskap ibland medan pappa och storebror provade simfötter och cyklop i den stora bassängen. Det blev lite tråkigt efter ett tag plus att alla var jättehungriga. Efter ca 1,5 timme gick vi upp och bytte om igen. Det blir kanske lite roligare om Lilleman har någon att leka med så att han inte behöver vara min siamesiska tvilling ;).

Efter ett skrovmål på McDonalds åkte vi hem igen. Och det var nog tur att vi inte stannade längre för alla var jättetrötta, speciellt jag ;).

Klart slut!

1 kommentar:

  1. Oj! Vad har hänt med den lilla fisken som var med på babysimmet? Nästa gång SKA vi med, för så här kan vi ju inte ha det!

    Kraaaaam!

    SvaraRadera