tisdag 5 juli 2011

Läkartid

Idag 15:30 får vi se om det finns en bebis eller inte. I söndagskväll blödde jag så jag väntar mig redan det värsta. Jag hade inte ont eller så och jag hoppas att det var pga att vi hade sex tidigare men det hade kommit såpass att det läckt igenom trosan. Det tycker inte jag verkar lovande.

Sedan är jag väl orolig sedan innan för att vår barnmorska gjorde vanligt ultraljud och såg inte något. Men tydligen så ser man inget förrän flera veckor senare så det kanske inte var så konstigt. Ändå gjorde det mig väldigt orolig. Hade varit bättre om hon inte gjort så alls.

Jag hoppas väl att det ser bra ut men jag försöker förbereda mig på det värsta. Jag vet att jag ändå kommer att bli ledsen om det är dåliga nyheter. Men jag kanske kan klara mig från att gråta hos läkaren med lite tur.

Klart slut!

2 kommentarer:

  1. Ååååh, så mycket tummar vi håller här! Det vet du!

    Kramar i mängder till er alla! Vi hörs senare, finns här om du vill prata.

    SvaraRadera
  2. Hoppade in här via Cissa :-) Hoppas allt gick bra och om inte så hoppas jag inte du tvingade dig själv att hålla tårarna tillbaka. Man ska inte skämmas för att man sörjer. Styrkekramar <3

    SvaraRadera