torsdag 25 februari 2010

Skön kommentar

Bloggen tjuvlyssnat.se är så skön ibland. :) Det här inlägget är speciellt härligt.


Spårvagnshållplats, Norrköping

Tre killar ~18 står och pratar.
Kille 1: Fan… då borde ju löven vara som trädens spermier.
En kort tystnad.
Kille 2: Om man vaknar upp en morgon med ont i röven och det är löv överallt, så har man blivit våldtagen av ett träd.
Kille 3: Vad har man för kondom då?


Det kan behövas något roligt för att liva upp stämningen nu medan jag väntar på att domen från hovrätten ska bli klar. Den kommer den 26:e februari - samma dag som lilleman blir 9 månader. Min advokat trodde att det inte blir någon större förändring mot domen från tingsrätten men jag känner att jag kommer må bäst när jag har fått det svart på vitt.

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar