torsdag 25 februari 2010

Bland annat därför lämnade jag exet

Örfilar, slag i pannan, över näsan, knäppar på näsan, boxslag på käken, knuffa omkull, boxa i revben med knogar, boxa på armbågar, boxa på axlar, knäa i rumpan, sparka på ben, sparka i rumpan, stampa på fötter, dra i håret, dra i könshåret, nypa på insidan av låren, spruta pepparspray i duschen, spruta pepparspray direkt i ögonen, banka med knivskaft i huvudet, knacka med knogar på huvudet, boxa mot huvudet, dunka huvudet i golvet, boxa i magen, spotta i ansiktet, sticka mig med nål i huvudet, sticka mig med nål i tungan och näsan, äta bajs, dricka kiss, tvinga mig att bränna mig själv under fötterna med gaständare, fått dryck kastad i ansikte och hår, tvinga mig att gå ute på stan i trasiga kläder (bland annat stora hål på fel ställen i byxor), kletat tuggummi i håret, sticka mig med nål under naglarna, slag med skaftet av en flugsmälla på ryggen, tvingas till att få finnar klämda utan att ha möjlighet att säga ifrån om det gör för ont, kvävning med påsar, stryptag, fått stå på utsidan av en balkong på 6-7 våningen som att jag ska hoppa tills exet ändrat sig, fått gå oduschad i veckor i sträck, fått klippa sönder kläder jag har tyckt mycket om, har inte fått köpa nya kläder på flera år i taget, dränkning, tvingats ha på mig en jacka som exet kissat på, stå på knä och andra obekväma ställningar i timmar utan att få flytta på mig, stå upp hela natten, tvingas falla bakåt ståendes på en säng och hoppas att exet tar emot mig, slag med badmintonrack i huvudet, slag med golfklubba i knävecket, boxning mot bröstkorg, tvingat mig att kissa på mig bland folk, hälla kallt vatten på mig när jag somnat, hälla olja på mig i hår och på ryggen, tvinga mig att göra armhävningar oavsett underlag och plats (bland folk på gatan med äckligt och smutsigt golv)


Det är säkert saker som jag har glömt att ta upp. Jag har inte fört statistik och jag har inte skrivit upp det. Jag ville helst glömma att det hade skett överhuvudtaget. Exet sa att de sakerna hände för att jag förtjänade det. Att jag var en ond människa och att han njöt av att straffa mig. Så här i efterhand känner jag att oavsett hur dålig människa man är så är det ingen som förtjänar en sådan behandling! Inte ens exet!

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar