tisdag 30 augusti 2011

Vilken tur jag har :(

Nu har jag börjat på mitt uppdrag och jag ska ta över det jobbet som J har påbörjat. J är denna ökända medarbetare sedan min förra vända på det här företaget. Han som skulle hjälpa mig om jag stötte på problem i samband med mitt förra uppdrag. Man kan lugnt säga att han inte hjälpte mig det minsta. Om något gjorde han det mesta mer krångligt.

Nu har han slutat här för att börja på ett annat företag och det finns ingen annan som känner till det han jobbat med. Så han kom hit idag för att förklara för mig och en kille, H, som ska hjälpa till lite när han har tid.

Hela förklaringen riktades till H. Inte en enda gång tittade han på mig. När jag ställde frågor blev jag i princip idiotförklarad. Allt blev beskrivet som att det är enkelt och tar bara några timmar. Inte kul! För det kanske inte tar bara några timmar när man väl sätter sig med det. Dessutom finns det ingen möjlighet att nå J för vidare frågor, så det blir att jobba järnet och vara förberedd med frågor till nästa fredag. Då jag inte är här!!!

Får se hur detta går...

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar