tisdag 30 augusti 2011

2:a veckan

Jag jobbar min andra vecka efter semestern och jag har lyckats ta mig till onsdag. Nu känner jag mig riktigt trött. Hundarna vill bestämt inte sova själva, särskilt inte Smellis så jag och dem låg allesammans och sov på soffan. En riktig liten ormgrop ;). Problemet är att jag har svårare att somna då för det blir ömsom varmt, ömsom obekvämt. Så när klockan ringde på morgonen orkade jag inte upp med en gång. Det tog mig en kvart att komma upp ordentligt. Men som tur är kom jag fram till jobbet samma tid som igår ungefär, vilket gör att jag kan sluta samma tid som de tidigare dagarna under den här veckan. Skönt!

Det blir barnkalas i helgen. Lillemans kusin, T, har fyllt 1 år och nu ska det firas med dunder och brak. Tydligen kommer över 100 gäster!!! Så blir det om man har stor familj ;). För några helger sedan firades en annan av Lillemans kusiner - B. Även hon fyllde 1 år. Gissa om Lilleman åt kakor och tårta tills han var alldeles fyrkantig ;). Förutom det så har Lilleman fått en ny liten kusin, L. Han kom 17:e augusti, dagen efter min lillasysters födelsedag. Hon var minst sagt nöjd med att slippa dela sin dag med någon ;). Snart har Lilleman lika många kusiner som jag har :).


Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar