onsdag 20 oktober 2010

London

På fredag bär det av till London med Lilleman och en vän till mig. Vi ska hälsa på en gemensam barndomsvän och känna lite på atmosfären i det regniga London. Senast jag var där var det strålande sol och riktigt trevligt vårväder så jag vet inte hur pålitligt det är att det alltid regnar i London ;).

Det ska bli så trevligt att träffa kompisen. Det var flera, flera år sedan sist. Allt har jag att tacka mitt kära ex. Men jag ändrar på det. Långsamt går det men det går :). Tidigare idag (eller igår) roade jag mig med att checka in online. Nu ska jag bara se till att skriva ut alla papper vi behöver ha med oss, packa och sedan kolla med min kära syster om hon orkar skjutsa ut oss till Gothenburg City Airport - den lilla flygplatsen med det storslagna namnet ;).

Enda problemet med att resa är att jag kommer att sakna min älskling massor. Jag ska försöka njuta av resan ändå :). Det känns faktiskt lite bra att ha någon som jag saknar så mycket och veta att han kommer att sakna mig lika mycket.

De senaste dagarna har jag inte lyckats sova så bra. Nu är vårdnadstvisten igång igen, jag har tagit itu med de flesta av sakerna som jag skjutit framför mig så länge men det har påmint mig alltför tydligt om alla jobbiga saker som hänt. Då är det tur att man har vänner och en underbar sambo att prata med. Det känns faktiskt mycket bättre även om det inte känns bra. Jag tackar er alla för ert fantastiska stöd och tålamod med mig. Det värmer att ni tänker på mig och ni finns alltid i mina tankar och hjärta. Jag blir tårögd bara jag tänker på hur ni har ställt upp för mig. Jag är er evigt tacksam.

Klart slut!

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är så duktig och det vet du!Du gör ett superjobb!
    Nu har du ju snart enskild vårdnad "på riktigt", för tid och evighet!

    Ha en riktigt underbar London-resa!
    Är inte det minsta avundsjuk, närå, inte det minstaste alls... (Jag vill också!!!)

    SvaraRadera