onsdag 15 september 2010

Jobb

Nu har jag börjat jobba igen. Jag började veckan med en kort dag på måndag för att jag och lilleman simmar då. Sedan VAB:ade jag tisdagen och onsdagen för att lilleman fick feber. Jag hoppas att resten av veckan förflyter smärtfritt. Tji fick jag för att jag satt och skojade om att jag snart är hemma igen för att lilleman drar på sig någon dagisbacill. Det första han gör är just det!

Nåja, det kunde ju vara värre. Han kunde faktiskt varit sjuk hela resten av veckan.

Nu regnar det härligt utanför. Jag hör riktigt hur det smattrar utanför mitt fönster :). Jag älskar regn. När jag var liten kunde jag gå ut och gå runt i flera timmar ensam i regnvädret. Det känns alltid för mig som att jag har hela världen för mig själv när det regnar för det brukar vara tomt på folk då. Allra bäst är det när det åskar och blixtrar också.

Nu ska jag bara försöka lägga mig och sova innan det är dags för arbetsdagen imorgon. Då lilleman går till sitt dagis och jag till mitt :).

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar