söndag 19 juni 2011

Sjuk :(

Först var lilleman sjuk, sedan min älskling och nu är det min tur. Jag har ont i hela kroppen, hostar slem, fryser en massa och kan inte sova för det känns som att jag inte får luft. Inatt har jag kollat på Kärlek på menyn, Alien 3 och nu 8 mile. Jag är jättetrött men kan ändå inte somna :(. Inte kul!

Utöver det är mina hormoner helt galna. Jag lipar åt en massa saker jag inte ens trodde var möjligt att gråta åt. Reklam, barnprogram, skräckfilmer och lite mer standardgrejer som familjefilmer, kärleksfilmer mm.
Min älskling har sagt att mitt humör ändras jättefort numera, att det blir en massa drama. Så här var det inte med Lelleman och jag hoppas att jag blir mig själv igen snart. Det är lite jobbigt att växla så mycket hela tiden. Jag blir ju helt slut ;).

Utöver det är jag så trött hela tiden, vilket gör det extra jobbigt att vara sjuk. Jag bara sover och sover och sover. Och jag har lite av omvända cravings - jag vet inte vad jag är sugen på men jag vet definitivt vad jag absolut inte vill äta. Det blir lite jobbigare att laga mat då för när allt är klart är jag kanske inte sugen på det längre.

Klart slut!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du har kryat på dig nu!

    Och det du går igenom nu är en fullt normal graviditet med fullt normala graviditetsnojor! Så som det ska vara när allt runt omkring är normalt! :-)

    Nu har jag semester och lite mer tid för socialt umgänge. Vore kul att träffas snart!

    Glad midsommar till er alla!

    SvaraRadera