onsdag 16 februari 2011

Lilla hunden nästan rumsren

Nu börjar den lilla hunden att bli rumsren. Bara ett problem - hon klarar sig sämre nu när jag är på jobbet halva veckan. Vi misstänker att hon känner sig övergiven och mår dåligt och att det är därför det går sämre. Hon har ju haft mig hos sig hela livet och plötsligt är jag inte där hela tiden längre. Det behövs bara lite tid och sedan kommer hon vara glad och veta att jag kommer hem igen på kvällen. Jag ser verkligen fram emot att slippa plocka bajs både inne och ute :P.

Det var lite grann som att ha två bebisar precis när hon kom till oss. Både lilleman och hon ville ha uppmärksamhet och krävde lek och gos. Man blir totalt utmattad ju. Jag är grymt imponerad av alla föräldrar som skaffar barn tätt. Att de inte blir galna och går och yxmördar folk för skojs skull i större utsträckning är ett mysterium ;).

Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar