torsdag 4 november 2010

Det blir ingen lätt helg

Ännu en natt utan ordentlig sömn. Detta trots att jag var jätteglad igår. Då var jag tillsammans med min älskling hela dagen och lilleman var hos mormor och morfar så att jag slapp det ansvaret. Jätteskönt! Jag är så tacksam för att de ställer upp som de gör :).

Jag tror problemen börjar när jag är själv med alla tankar. Då går det inte att tränga dem ute längre. Det värsta är att jag inte kan gråta nu :(. Det kommer lite tårar ibland men för andra saker, aldrig för vad exet har gjort mig. Det hade nog varit bra om jag kunde gråta för att få ut en del av smärtan.

Snart kommer min älskling hem från jobbet. Han har inte heller haft en lätt vecka och har i princip inte sovit alls. Det blir ingen lätt helg :(.

Klart slut!

1 kommentar:

  1. Läge för barnvakt och en lugn helg på tu man hand! Rå om varandra, lite trevligt mys, god mat, kanske en trevlig film och bara koppla av och koppla bort! För det måste du också göra, inte bara bearbeta hela tiden!

    Hade inte vi legat däckade med halsfluss och öroninflamation så hade lilleman kunnat vara här. Hade varit så kul! Vet många här som hade blivit jätteglada!
    Men jag vet att du sällan brukar ha problem med att få barnvakt.

    Kramar i mängder till er!

    SvaraRadera